Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie
Rozgrywka obejmuje trzy następujące po sobie rozdziały, które przebiegają w podobny sposób. Na samym początku karty danego rozdziału są wykładane w określonym układzie, w ramach którego część z nich jest odkryta, a część zakryta. Następnie gracze kolejno rozgrywają tury aż do momentu, gdy któryś dobierze ostatnią kartę lub spełni jeden z warunków końca gry.
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Los Śródziemia leży w Twoich rękach!
Pokieruj Drużyną Pierścienia, aby bronić wolnych ras i zniszczyć Jedyny Pierścień albo wciel się w Saurona ścigającego Froda i Sama, wysyłając swoje hordy pod bramy wrogich miast. Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie to wyjątkowa gra strategiczna oparta na zasadach popularnego 7 Cudów Świata: Pojedynek. Rozwijaj strategie i poprowadź swoje siły do walki, ale zachowaj ostrożność. W tym epickim pojedynku aż trzy drogi prowadzą do natychmiastowego zwycięstwa: możesz sprzymierzyć się z sześcioma rasami, ukończyć Wyprawę Pierścienia lub zaznaczyć swoją obecność we wszystkich regionach Śródziemia.
Na czym to polega?
Rozgrywka obejmuje trzy następujące po sobie rozdziały, które przebiegają w podobny sposób. Na samym początku karty danego rozdziału są wykładane w określonym układzie, w ramach którego część z nich jest odkryta, a część zakryta. Następnie gracze kolejno rozgrywają tury aż do momentu, gdy któryś dobierze ostatnią kartę lub spełni jeden z warunków końca gry.
W swojej turze możemy wykonać jedną z dwóch akcji:
- Wziąć kartę rozdziału spośród dostępnych (nieprzykrytych innymi) kart w układzie. Następnie możemy opłacić jej ewentualny koszt, zagrać ją i skorzystać z efektu lub odrzucić kartę, by zyskać monety.
- Wziąć płytkę ważnego miejsca. Po opłaceniu jej kosztu umieszczamy twierdzę na planszy głównej w regionie odpowiadającym zakupionej płytce i korzystamy z jej efektów.
W zależności od koloru, karty zapewniają różne bonusy. Szare reprezentują umiejętności, którymi opłacamy koszt kart i płytek, żółte zapewniają monety, niebieskie pozwalają przesuwać się na torze Wyprawy Pierścienia, gdzie ścigamy się z przeciwnikiem, zielone pozwalają nawiązywać sojusze z rasami Śródziemia, a czerwone umożliwiają rozmieszczanie jednostek. W ostatnim rozdziale są też dostępne specjalne, fioletowe karty o potężnych efektach.
Gracz wygrywa natychmiast, gdy spełni któryś z warunków zwycięstwa:
- Ukończy Wyprawę Pierścienia (Sauron musi dogonić Froda i Sama, ci z kolei starają się dotrzeć do wulkanu).
- Sprzymierzy się z sześcioma rasami Śródziemia, zbierając je na zielonych kartach.
- Podbije Śródziemie, czyli będzie obecny w każdym z siedmiu regionów (dzięki twierdzy lub przynajmniej jednej jednostce).
- Jeśli przed końcem trzeciego rozdziału żaden z graczy nie spełni żadnego z warunków zwycięstwa, wygrywa ten, kto jest obecny w większej liczbie regionów Śródziemia.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Pojedynek między dobrem a złem rozgrywający się w świecie stworzonym przez J.R.R. Tolkiena to jedna z najbardziej rozpoznawalnych opowieści fantasy. Od lat rozpala wyobraźnię czytelników i innych odbiorców kultury, dzięki czemu jest wyjątkowo wdzięcznym tematem dla planszówki o walce przeciwstawnych sił.
- Bazując na zasadach 7 Cudów Świata: Pojedynek, gra oferuje dopracowane mechanizmy rozgrywki dwuosobowej, dzięki którym mamy dużą kontrolę nad poczynaniami przeciwnika. To angażująca, strategiczna zabawa, w której każda podejmowana przez nas decyzja jest istotna dla ostatecznego wyniku.
- Pojedynek o Śródziemie wprowadza zupełnie nowe mechanizmy, dzięki którym będzie ciekawym wyzwaniem nawet dla weteranów dwuosobowych 7 Cudów Świata. Zamiast przepychać się na torze militarnym mamy do czynienia z wyścigiem, a specjalna plansza z mapą wprowadza rywalizację na zupełnie nowy poziom.
Zawartość:
- plansza główna
- 4-częściowy tor
- 69 kart
- 44 pionki
- 18 żetonów
- 30 monet
- 7 płytek
- pomoc gracza
- instrukcja
Opis
- Wiek graczy
- 2
od 10 lat
Specyficzne kody
- EAN13
- 5425016928158