Neuroshima HEX: Merchants Guild (edycja 3.0)
search
  • Neuroshima HEX: Merchants Guild (edycja 3.0)
  • Neuroshima HEX: Merchants Guild (edycja 3.0)
  • Neuroshima HEX: Merchants Guild (edycja 3.0)
  • Neuroshima HEX: Merchants Guild (edycja 3.0)
  • Neuroshima HEX: Merchants Guild (edycja 3.0)
  • Neuroshima HEX: Merchants Guild (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Merchants Guild (edycja 3.0)

38,00 zł
Brutto

Merchants Guild to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii! 

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Wysyłka w ciągu 24h.

 

Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.

Wprowadź do gry nową mechanikę

Merchants Guild to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii! 

Gildii Kupców nikt nie brał na poważnie, bo co to za siła bez terytorium, bez flag, bez floty rozkrzyczanych gangerów na odpicowanych brykach. A jednak - gdy kolejny wędrowny handlarz przepada bez śladu i towaru, okazuje się, że stoją za nim gamble i koledzy. I ci koledzy, z pomocą tych gambli, potrafią zorganizować flotę, która pod ich flagą bierze i wjeżdża w to terytorium z misją edukacyjną. Nie uwierzysz, jak szybko ludzie łapią naukę o sile gambli i tych, którzy nimi obracają.

Siedemnasta armia - dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!

Gamble - waluta pustkowi - zmień myślenie o odrzucaniu żetonów i odkładaj te, które przyniosą ci najwięcej gambli, by opłacić cechy swoich jednostek.

Nowe wykorzystanie Inicjatywy - za odrzucony żeton otrzymasz tyle gambli, ile wynosi jego inicjatywa. Przed tobą decyzja: szybka jednostka na planszy albo budżet na cechy innych żetonów?

Magia pieniądza - czaruj gamblami, opłacając dodatkowe rany Snajpera, kontrakty na sieci, ciosy i strzały, czy zamianę zwykłych strzałów na snajperskie.

Zawartość:

- 35 żetonów Gildii Kupców
- 7 znaczników Gambli
- 8 znaczników Dezaktywacji
- 1 znacznik Sieci
- 1 zapasowy żeton
- Instrukcja

PS5370
3 Przedmioty

Opis

Ilość graczy
od 1 do 4
Wiek graczy
od 13 lat

Specyficzne kody

EAN13
5902560388039
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.