Circadians: Nowy Świt
Circadians: Nowy Świt to gra euro wykorzystująca mechanikę planowania akcji i zarządzania kośćmi w futurystycznym świecie eksploracji pozaziemskiej cywilizacji, zaprojektowana przez S.J. Macdonalda (Wędrowcy znad Południowego Tygrysu oraz Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa).
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Circadians: Nowy Świt to gra euro wykorzystująca mechanikę planowania akcji i zarządzania kośćmi w futurystycznym świecie eksploracji pozaziemskiej cywilizacji, zaprojektowana przez S.J. Macdonalda (Wędrowcy znad Południowego Tygrysu oraz Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa).
Oddaleni o lata świetlne od domu Circadianie, osławieni ziemscy eksploratorzy, odkryli nową planetę wypełnioną inteligentnymi formami życia. Musimy zrobić co tylko można, aby utrzymać pokój, respektując nowy świat i jego gospodarzy. Mamy rozpocząć negocjacje z 3 tutejszymi klanami, aby zyskać ich łaski i gwarancje naszego bezpieczeństwa, oraz zgromadzić próbki organiczne. To dla nas wszystkich nowy teren, ale musimy być odważni i pomysłowi. Przyszłość Circadian od tego zależy.
Cel gry
W samodzielnej grze Circadians: Nowy Świt waszym celem jest poprowadzenie zespołu badaczy na niedawno odkrytej planecie Ryh. Będziecie zarządzać swoją załogą (kośćmi), aby eksplorować planetę, pozyskiwać surowce, handlować, budować ulepszenia swoich baz badawczych, konstruować wynalazki, a także negocjować z tubylcami.
- Tajne planowanie akcji - na początku rundy, ukryty za zasłonką, przerzucisz swoje kości i zaplanujesz ich wykorzystanie w danej rundzie. To twój tajny plan.
- Kości to robotnicy - będziesz je wystawiać w swojej bazie lub na wspólne, mocno ograniczone, pola akcji na planecie. Liczba oczek na kości decyduje o tym, gdzie możesz ich użyć oraz z jakim skutkiem.
- W bazie i na planecie - Twoje kości na Farmach wytworzą surowce na kolejną rundę. Te wysłane na planetę mogą sterować jej eksploracją, handlować, pozyskiwać nowych Robotników z Akademii, kupować Statki i Farmy, czy negocjować z tubylcami.
- Przydatne przedmioty - realizuj karty Kontraktów dla ich cennych trwałych umiejętności oraz możliwości punktowania na koniec gry. To ważny element budowania strategii.
- Asymetryczni Liderzy - każdy gracz dysponuje Liderem, który daje jedną prostą, ale silną przewagę nad resztą graczy. W połączeniu z kartami Kontraktów stworzy on unikalną kombinację budowy silniczka.
- Oryginalny świat - Nowy Świt wprowadza swój własny futurystyczny świat eksploracji kosmosu. Poznaj przedstawicieli odległych cywilizacji i zanurz się w odkryciach dalekiej przyszłości.
- Sztuczna Inteligencja - zagraj solo przeciwko jednemu z 4 różnych przeciwników SI lub dodaj go do rozgrywki wieloosobowej. Decyzje SI oparte są na prostej talii kart, ale dobrze zastępują prawdziwego gracza.
- Druga edycja gry - Polska edycja zawiera drugie wydanie gry - z dodatkiem Allies, odświeżoną szatą graficzną i instrukcją, jak również powiększonym pudełkiem.
Zawartość pudełka:
- 1 plansza Portu Kosmicznego
- 6 plansz Stanowisk
- 3 plansze Frakcji
- 1 plansza Negocjacji
- 14 kart Liderów (54 mm x 86 mm)
- 12 znaczników Incydentu
- 36 kart Kontraktów (43 mm x 65 mm)
- 20 kart Schematów (43 mm x 65 mm)
- 16 kart Wydarzeń (43 mm x 65 mm)
- 4 Zasłonki
- 4 Bazy Badawcze
- 1 plansza Planety
- 18 żetonów Statków
- 15 żetonów Farm
- 1 żeton Statku Ul Kah Tala
- 1 żeton Farmy Sunari
- 6 żetonów Skrytek z Klejnotami
- 3 żetony Rozwoju
- 1 żeton Wydarzenia Renzo
- 1 żeton Sala
- 52 Kości (po 13 na gracza)
- 4 Żniwiarki (po 1 na gracza)
- 50 Znaczników Wody
- 40 Znaczników Alg
- 30 Znaczników Energii
- 30 Znaczników Klejnotów
- 1 żeton Radia
- instrukcja