- Obecnie brak na stanie
Miasto Szpiegów: Estoril 1942
Estoril to małe miasteczko w Portugalii nieopodal Lizbony. Otaczają je piękne plaże, pogoda zawsze dopisuje, a ludzie mogą bawić się w kasynach i gościć w luksusowych hotelach. Z tego właśnie powodu w czasach drugiej wojny światowej mieścina ta przyciągała całe tłumy intrygujących person: królów, książąt, dyplomatów i wysoko postawionych polityków.
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Estoril to małe miasteczko w Portugalii nieopodal Lizbony. Otaczają je piękne plaże, pogoda zawsze dopisuje, a ludzie mogą bawić się w kasynach i gościć w luksusowych hotelach. Z tego właśnie powodu w czasach drugiej wojny światowej mieścina ta przyciągała całe tłumy intrygujących person: królów, książąt, dyplomatów i wysoko postawionych polityków. Wszystkie te osobistości miały ze sobą coś wspólnego. W tych niespokojnych czasach parały się szpiegostwem. Tak samo zresztą jak wszyscy mieszkańcy miasteczka...
Podczas gry zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
Każda z postaci dysponuje siłą wpływu - bazową cechą opisującą jak skutecznym jest agentem, narodowością, która w zależności od lokacji może oferować dodatkowe bonusy lub utrudnienia, jedną lub więcej specjalnych umiejętności oraz liczbę punktów zwycięstwa, które werbujący gracz otrzyma na koniec gry za posiadanie danej postaci w swojej siatce szpiegowskiej.
W trakcie gry gracze umieszczają swoich szpiegów na planszach lokacji walcząc o zwerbowanie nowych agentów. Zwerbowane postacie wchodzą w skład siatki szpiegów gracza i w kolejnych turach mogą zostać użyte do werbowania kolejnych szpiegów, czyniąc to zwykle efektywniej od postaci z którymi zaczynamy grę.
Każda lokacja posiada unikalne warunki zmieniające warunki gry, a także jednego agenta, przydzielanego losowo, którego można w niej zwerbować.
Podczas rozgrywki gracze będą musieli planować, przewidywać i skutecznie zarządzać zestawem 6 agentów (nowi rekruci zastępują starych), tak, aby po 4 rundach posiadać jak najwięcej punktów zwycięstwa zapewnianych przez wykonane misje oraz wpływowych szpiegów zwerbowanych do swojej siatki.
Zawartość pudełka:
- instrukcja - 4 karty pomocy - 30 znaczników - 2 kostki k6 - 8 plansz miejsc - karta pierwszego gracza - 12 kart misji - 27 kart postaci - 4 symbole