Sabika
W Sabice wcielisz się w rolę szlachetnego członka dynastii Nasrydów i będziesz uczestniczyć w planowaniu wież, ogrodów i pałaców tej antycznej i wspaniałej budowli. Oprócz tego szczytnego przedsięwzięcia musisz również zadbać o ustanowienie stosunków handlowych z całą Europą, Maghrebem (północno-zachodnią Afryką) i Bliskim Wschodem, aby generować dochód wystarczający do płacenia wysokich sum w ramach trybutu dla katolickich władców Kastylii. Gra kończy się zdobyciem Grenady przez wojska Kastylijskie w 1492 roku. Twoim ostatecznym celem jest zapisanie się w historycznych tekstach i poematach jako najbardziej wpływowy członek dynastii Nasrydów tamtych czasów.
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Wznoś budowle i twórz nowe szlaki handlowe
Sabika z dumą nosi koronę, której pozazdrościć by jej mogły gwiazdy na niebie gdyby pragnęły ozdoby: Alhambrę. Niech Bóg jej strzeże i zachowa; rubin, klejnot w koronie.
W Grenadzie, na szczycie wzgórza al-Sabika (co w języku arabskim oznacza złotą sztabkę) dynastia Nasrydów (1232-1492) stworzyła jedną z najbardziej imponującychbudowli w historii - Alhambrę.
Ta monumentalna twierdza w obrębie swych murów o długości 2 kilometrów chroni jeden z najlepiej zachowanych klasycznych arabskichpałaców w stylu Islamskim.
W Sabice wcielisz się w rolę szlachetnego członka dynastii Nasrydów i będziesz uczestniczyć w planowaniu wież, ogrodów i pałaców tej antycznej i wspaniałej budowli. Oprócz tego szczytnego przedsięwzięcia musisz również zadbać o ustanowienie stosunków handlowych z całą Europą, Maghrebem (północno-zachodnią Afryką) i Bliskim Wschodem, aby generować dochód wystarczający do płacenia wysokich sum w ramach trybutu dla katolickich władców Kastylii. Gra kończy się zdobyciem Grenady przez wojska Kastylijskie w 1492 roku. Twoim ostatecznym celem jest zapisanie się w historycznych tekstach i poematach jako najbardziej wpływowy członek dynastii Nasrydów tamtych czasów.
Sabika udoskonala znaną mechanikę rondla, łącząc ze sobą trzy, a każdy z nich koncentruje się na innym scenariuszu: budowie Alhambry, rzeźbieniu wierszy w ścianach jej sal i eksporcie towarów wzdłuż szlaków handlowych.
Zawartość:
- dwustronna plansza
- 4 pracownie
- 24 magazyny
- 10 płytek startowych
- 16 magazynów początkowych
- 9 pieczęci
- 36 statków
- 105 materiałów
- 1 znacznik narratora
- 90 kart
- 12 płytek miast
- 4 płytki poddanych (tryb solo)
- 26 kart poddanych (tryb solo)
- 21 płytek głównych budowli
- 9 żetonów życzeń sułtana
- 1 woreczek na surowe towary
- 16 poddanych
- 8 poddanych sułtana
- 4 znaczniki przychylności sułtana
- 4 znaczniki prestiżu
- 4 znaczniki paria
- 3 płytki zakrycia pól
- 1 znacznik pierwszego gracza
- 24 surowce/towary
- 43 żetony dinarów
- 14 płytek wydarzeń (tryb zaawansowany)
- instrukcja
Opis
- Ilość graczy
- od 1 do 4
- Wiek graczy
- od 14 lat
Specyficzne kody
- EAN13
- 5904305400358