Wiedźmia Skała: Czas pełni
Wiedźmia Skała: Czas pełni to rozszerzenie wprowadzające kilka elementów, które możecie dowolnie ze sobą łączyć, by wzbogacić grę podstawową. Obejmuje ono wieże arcymistrzów, oraz dwa moduły: ukryte moce pełni księżyca i wzmocnione składniki, czyli nowe, silniejsze płytki akcji.
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Czas znów spotkać się w miejscu mocy!
Minęło kolejne stulecie, po którym wiedźmy i czarodzieje znów gromadzą się przy magicznej Wiedźmiej Skale, aby odnowić wytwarzaną przez nią sieć energii i wzmocnić własną pozycję w czarodziejskim świecie. Tym razem zgromadzenie odbywa się podczas pełni księżyca, którego światło sprawia, że moce arcymistrzów stają się jeszcze potężniejsze…
Wiedźmia Skała: Czas pełni to rozszerzenie wprowadzające kilka elementów, które możecie dowolnie ze sobą łączyć, by wzbogacić grę podstawową. Obejmuje ono wieże arcymistrzów, oraz dwa moduły: ukryte moce pełni księżyca i wzmocnione składniki, czyli nowe, silniejsze płytki akcji.
Co wprowadza dodatek?
- Arcymistrzów, którzy zastępują duże figurki wiedźm z gry podstawowej. Duże wiedźmy możemy usunąć lub przyjąć dla ich użycia nową, specjalną zasadę opisaną w instrukcji.
- Moduł wzmocnionych składników, który symbolizuje coraz większą biegłość magów. Zawiera 6 płytek mocy z identycznymi symbolami, ułatwiającymi tworzenie skupisk. Można je pozyskać tylko w kilku konkretnych miejscach na planszy.
- Moduł magii pełni księżyca, w ramach którego nowi zwierzęcy towarzysze pozwolą nam zyskać dostęp do ukrytych mocy i wyjątkowych zdolności.
Czym jest Wiedźmia Skała?
To strategiczna gra planszowa, w której wcielamy się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każde z nas dysponuje własnym zestawem płytek akcji – w swojej turze wybieramy jedną z nich i umieszczamy w kociołku według własnego uznania, tak, by zakryć 2 puste pola. Następnie wykonujemy akcje związane z zagranymi symbolami: budowanie sieci energii na kryształowej kuli, przemieszczanie naszych wiedźm, czy gromadzenie zaklęć i rozmaitych bonusów. Na uczestników czeka wiele ważnych decyzji. Od tego, jaki kafelek wybrać, poprzez to, jakie symbole będziemy chcieli ze sobą grupować, aż do kolejności wykonywanych akcji – wszystko zależy od gracza i taktyki, jaką obierze, a każdy ruch będzie miał znaczenie.
Zawartość:
- 4 arcymistrzów
- 4 wieże
- 6 płytek akcji
- 4 kafelki dostępu do płytek mocy
- 3 zwoje
- 6 pełni księżyca
- 4 żetony zwierząt
Opis
- Ilość graczy
- od 2 do 4
- Wiek graczy
- od 12 lat
Specyficzne kody
- EAN13
- 5902650618091