• Obecnie brak na stanie
Gierki małżeńskie: Wiem wszystko - Gryplanszowe24.pl - sklep
search
  • Gierki małżeńskie: Wiem wszystko - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Gierki małżeńskie: Wiem wszystko - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Gierki małżeńskie: Wiem wszystko - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Gierki małżeńskie: Wiem wszystko - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Gierki małżeńskie: Wiem wszystko - Gryplanszowe24.pl - sklep

Gierki małżeńskie: Wiem wszystko

103,90 zł
Brutto

Kręci Was rywalizacja z innymi parami? Lubicie dowcipne quizy, podstępne testy i niespodziewane skojarzenia? Zdarza Wam się regularnie wykrzykiwać do telewizora prawidłowe odpowiedzi na pytania zadawane w teleturniejach?

Ilość
Obecnie brak na stanie

 

Wysyłka w ciągu 24h.

 

Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.

Kręci Was rywalizacja z innymi parami? Lubicie dowcipne quizy, podstępne testy i niespodziewane skojarzenia? Zdarza Wam się regularnie wykrzykiwać do telewizora prawidłowe odpowiedzi na pytania zadawane w teleturniejach?

Czas najwyższy, by świat się wreszcie dowiedział, że wiecie właściwie wszystko! Uwaga: zawartość pudełka może być stosowana jako materiał treningowy do wystąpień we wszelkich teleturniejach!

Planszowy teleturniej

Wiem wszystko to planszowa wersja teleturnieju, w którą można grać we dwoje lub parami, w większym gronie znajomych. Pytania nawiązują do najsłynniejszych formatów show telewizyjnych i odnoszą się do najróżniejszych dziedzin.

Są to zarówno pytania z zakresu wiedzy o świecie zwierząt i roślin (Nazwa najszybszego kroku konia), jak i pytania odnoszące się do życia codziennego (Wymień dwa rodzaje wędlin). Uczestnicy udzielają odpowiedzi pod presją czasu, który odmierza klepsydra.

Czy w kilkanaście sekund jesteś w stanie wymienić prezydentów Polski? Albo przypomnieć sobie trzy specjalizacje lekarskie? Sprawdź swoją pamięć, koncentrację i skojarzenia!

Ilustracje Andrzeja Mleczki

Gra zachwyca nie tylko przemyślaną konstrukcją, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone są z mocnej tektury, która przetrwa nie jedną rozegraną partię.

Prawdziwego uroku całej grze nadają niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za małą sztukę użytkową. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia połączona z humorem.

Sytuacje z dnia codziennego przedstawione są w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi. Wszystkie elementy gry, także te nawiązujące do spraw damsko-męskich przedstawione są w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewnością nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie.

Jak grać?
Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Kupidyn. Po rozstawieniu planszy i pionków pierwsza osoba przesuwa swój pionek o pole do przodu i kręci butelką, która wskazuje konkurencję.

Jeden gracz z pary czyta zadanie, a drugi stara się jak najszybciej odpowiedzieć. Gracz, który czyta, pobiera karty w liczbie wskazanej przez butelkę. Następnie wybiera jedno z dwóch zadań z karty.

Za poprawną odpowiedź para otrzymuje punkty dodatnie, za złą - ujemne. Suma punktów dodatnich i ujemnych przelicza się na żetony Kupidyna.

Istnieją trzy rodzaje konkurencji:
- A, B czy C
- Prawda/Fałsz
- Wymień

Przed przystąpieniem do konkurencji dla pary pozostali gracze mogą obstawiać, czy uda jej się uzyskać maksymalną liczbę punktów, czy nie. Do tego służą żetony do obstawiania.

Aby je wykorzystać należy uiścić kaucję do banku w wysokości 1 żetonu Kupidyna. Wszystkie pytania mają charakter teleturnieju.

Zawartość pudełka:
- instrukcja
- plansza
- 4 pionki
- 78 kart A, B czy C
- 78 kart Prawda/Fałsz
- 75 kart Wymień
- 12 kart ABC
- 8 żetonów do obstawiania
- tabliczka z butelką
- 80 żetonów Kupidyn
- klepsydra
- 48 dyplomów

MDR
PS2921

Opis

Ilość graczy
od 2 do 8
Wiek graczy
od 16 lat

Specyficzne kody

EAN13
5905669227155
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.