- Obecnie brak na stanie
Pagan: Tajemnica Roanoke
W grze dwóch graczy używa swoich pionków akcji, aby wybierać karty, wykonywać ruchy i zyskiwać wpływy wśród mieszkańców. Czarownica może przygotowywać potężne mikstury, wzmacniać swoich sojuszników i rzucać czary, podczas gdy Łowca werbuje sojuszników, zdobywa kluczowe pozycje i przesłuchuje wieśniaków. Czy Czarownica zdoła dokonać rytuału przed demaskacją przez Łowcę?
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Czy Wiedźma ukończy swój rytuał?
Do małej wiosce Roanoke w Ameryce w 1587 roku przybywa Łowca Czarownic, aby schwytać niebezpieczną Czarownicę. Dziewięciu mieszkańców wioski jest podejrzanych, ale tylko grający Czarownicą wie, kto jest prawdziwym wrogiem.
W grze dwóch graczy używa swoich pionków akcji, aby wybierać karty, wykonywać ruchy i zyskiwać wpływy wśród mieszkańców. Czarownica może przygotowywać potężne mikstury, wzmacniać swoich sojuszników i rzucać czary, podczas gdy Łowca werbuje sojuszników, zdobywa kluczowe pozycje i przesłuchuje wieśniaków. Czy Czarownica zdoła dokonać rytuału przed demaskacją przez Łowcę?
Pagan: Tajemnica Roanoke to asymetryczna gra karciana dla dwóch graczy, w której każda strona ma swoje cele i strategię. Pudełko podstawowe oferuje pełną rozgrywkę, a dodatkowe serie dodatków pozwalają na jeszcze głębsze zanurzenie się w świecie gry i wprowadzają nowe możliwości dla graczy.
Zawartość:
- 120+ kart
- 6 pionków graczy
- 8 plansz do gry
- 89 żetonów
- 2 dyski wpływów
- instrukcja
Opis
- Ilość graczy
- 2
- Wiek graczy
- od 12 lat
Specyficzne kody
- EAN13
- 691835199535