- Obecnie brak na stanie
Horror w Arkham: Gra karciana - Rozbita wieczność
W Zapomnianej erze badacze odwiedzili najmroczniejsze zakątki Ameryki Środkowej w poszukiwaniu zaginionego azteckiego miasta-panstwa. To, co znaleźli podczas swojej ekspedycji, może być największym naukowym odkryciem tego wieku - może też być końcem Ziemi, jaką znamy.
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Szósty Zestaw Mitów w cyklu Zapomniana era
W kosmosie są tajemnice, o których lepiej nie wiedzieć. Jednak jeśli twe Oczy raz się otworzą, będziesz prawdziwie Widzieć.
W Zapomnianej erze badacze odwiedzili najmroczniejsze zakątki Ameryki Środkowej w poszukiwaniu zaginionego azteckiego miasta-panstwa. To, co znaleźli podczas swojej ekspedycji, może być największym naukowym odkryciem tego wieku - może też być końcem Ziemi, jaką znamy.
W kolejnych scenariuszach starali się naprawić swoje wcześniejsze błędy i poszukiwali informacji na temat tajemniczych artefaktów. W czasie swej podróży na południe odkryli sekrety, które zagrażają ich pojmowaniu świata, czasu i miejsca człowieka we wszechświecie.
Teraz, w Rozbitej Wieczności, poznają odpowiedzi na ostateczne, najważniejsze pytania. Jednak ostrożnie - nie jest to wiedza przeznaczona dla zwykłych śmiertelników, a ciężar prawdy może roztrzaskać resztki poczytalności nawet najbardziej doświadczonych badaczy.
Zestaw Horror w Arkham: Gra karciana - Rozbita wieczność zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Zapomniana era.
Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Zapomniana era.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Podstawowy.
Zawartość pudełka:
- 60 kart
Opis
- Ilość graczy
- od 1 do 4
- Wiek graczy
- od 14 lat
Specyficzne kody
- EAN13
- 5902259204770