- Obecnie brak na stanie
Horror w Arkham: Gra karciana - Mgły Carcosy
Śledztwo zaprowadziło badaczy już do wielu miejsc - od ciemnych zaułków Stowarzyszenia Historycznego w Arkham, przez kręte korytarze przytułku, aż po paryskie katakumby. Teraz staną na brzegu jeziora Hali przed wspaniałą, obcą Carcosą.
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Szósty Zestaw Mitów w cyklu Szlak do Carcosy
Śledztwo zaprowadziło badaczy już do wielu miejsc - od ciemnych zaułków Stowarzyszenia Historycznego w Arkham, przez kręte korytarze przytułku, aż po paryskie katakumby. Teraz staną na brzegu jeziora Hali przed wspaniałą, obcą Carcosą.
Miasto, którego groteskową architekturę oświetlają Bliźniacze Słońca, miasto, w którym rozkład ulic nie ma nic wspólnego ze znaną wam logiką - oto królestwo niepodzielnego władcy Hastura.
Podczas pobytu w Carcosie badacze będą nieustannie narażeni na utratę poczytalności, jednak gra się nie skończy, nawet jeśli przerażenie przekroczy poczytalności postaci. Badacz będzie mógł przyjmować kolejne punkty przerażenia, a wartość jego poczytalności będzie uznana za zero. Choć pozornie ta zasada wydaje się zaletą, może okazać się wielką komplikacją, gdy nadejdzie ostatni akt.
Ruiny Carcosy
Mgły Carcosy to szósty i ostatni Zestaw Mitów w cyklu Szlak do Carcosy, zawiera VIII scenariusz kampanii.
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy.
Zestaw zawiera karty 304 - 342 z kampanii Szlak do Carcosy. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Podstawowy.
Zawartość pudełka:
- 60 kart
Opis
- Ilość graczy
- od 1 do 4
- Wiek graczy
- od 14 lat
Specyficzne kody
- EAN13
- 5902259204145