• Obecnie brak na stanie
Księga zaklęć - Gryplanszowe24.pl - sklep
search
  • Księga zaklęć - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Księga zaklęć - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Księga zaklęć - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Księga zaklęć - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Księga zaklęć - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Księga zaklęć - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Księga zaklęć - Gryplanszowe24.pl - sklep

Księga zaklęć

166,90 zł
Brutto

Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę! 

Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć.

Ilość
Obecnie brak na stanie

 

Wysyłka w ciągu 24h.

 

Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.

Zostań najznamienitszym magiem Wielkiego Rytuału!

Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę! 

Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć.

Na czym to polega?

- Magowie siadają wokół wiru (przedstawionego za pomocą sakiewki), który emituje rozmaite magiczne elementy zwane materią. Niektóre z nich trafiają na ołtarz, inne pozostają wymieszane i objawiają swoją naturę dopiero po wylosowaniu. 

- Materii używamy, aby uczyć się nowych zaklęć, albo magazynować ją u swoich chowańców. Obie te czynności zapewniają punkty. 

- Uczenie się nowych zaklęć zwiększa pulę akcji, z których możemy skorzystać w swojej turze. Te potężne umiejętności pozwalają pozyskiwać dodatkową materię i manipulować nią na rozmaite sposoby, by skuteczniej osiągać cele. 

- Zawody kończą się, gdy księga albo planszetka chowańca któregoś z graczy zostanie zapełniona. Zwycięży mag, który zdobył najwięcej punktów!

Dlaczego pokochasz tę grę?

- Podczas zabawy każdy z graczy korzysta z identycznego zestawu kart, więc nasze możliwości startowe są takie same, jednak to, w jaki sposób je wykorzystamy, zależy w pełni od naszych decyzji.

- Karty zaklęć są oznaczone trzema poziomami. Zaleca się, by przygodę z grą rozpocząć od pierwszego z nich, potem przejść do drugiego i tak dalej. Dzięki temu stopniowo poznamy zasady i zależności między efektami.

- Dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć możemy rozegrać setki unikalnych rozgrywek!

Zawartość:

- 84 karty zaklęć
- 105 żetonów materii
- kafelek ołtarza
- 4 planszetki chowańców
- 4 karty pomocy gracza
- sakiewka wiru
- znacznik pierwszego gracza
- tacka na odrzucone żetony
- instrukcja

Granna
PS5314

Opis

Ilość graczy
od 1 do 4
Wiek graczy
od 4 lat

Specyficzne kody

EAN13
3558380112921
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.