- -19,00 zł
Godzina Duszków
Lada chwila wybije północ! Mały dzielny duszek Strasiu chce dziś dołączyć do elitarnej grupy nawiedzaczy - duchów do zadań specjalnych. W tym celu musi zdać egzamin wstępny ze straszenia, zanim wybije godzina duchów! Czy pomożesz Strasiowi spełnić jego największe marzenie i przeprowadzisz go przez nawiedzone zamczysko?
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Lada chwila wybije północ! Mały dzielny duszek Strasiu chce dziś dołączyć do elitarnej grupy nawiedzaczy - duchów do zadań specjalnych. W tym celu musi zdać egzamin wstępny ze straszenia, zanim wybije godzina duchów! Czy pomożesz Strasiowi spełnić jego największe marzenie i przeprowadzisz go przez nawiedzone zamczysko?
Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek, tak aby Strasiu mógł poruszać się po zamku i szukać ukrytych w ścianach magicznych przedmiotów. Jeśli graczowi uda się zdobyć dwa przedmioty, następuje zamiana ról.
Gracze muszą się jednak strzec, bowiem w zamczysku grasują doświadczeni Nawiedzacze, a czas szybko ucieka.
W wyznaczonym czasie gracze spróbują wspólnie wykonać zadania z wszystkich kart misji. Jeśli graczom powiedzie się ten brawurowy wyczyn, wygrają grę, a Strasiu zostanie Nawiedzaczem z prawdziwego zdarzenia!
Zawartość pudełka:
- nawiedzony zamek (spód pudełka z tekturową wypraską, plansza nawiedzonego zamku i 8 ścian) - 6 magicznych przedmiotów i 8 duchów (14 metalowych dysków z nalepkami) - 15 kart misji - 12 płytek duchów - maska Strasia - magnetyczna różdżka - cyfrowy licznik - instrukcjaOpis
- Ilość graczy
- od 2 do 4
- Wiek graczy
- od 6 lat
Specyficzne kody
- EAN13
- 5901549927917