

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie albo przekazujemy innym graczom, jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z posiadanych trójek kafelków. Ten, kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.
Dwa poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy.
Zawartość pudełka:
- 27 żetonów (9 gatunków zwierzątek w 3 kolorach)
- kostka (3 strzałki czarne i po jednej w kolorach: niebieskim, zielonym i czerwonym)
- instrukcja
Opis
Specyficzne kody