Gra o tron II edycja
Bestseller! Rewelacyjna strategiczna gra planszowa, która przenosi gracza w świat twórczości Georga R.R. Martina. Pozwala poprowadzić rody Westeros do panowania nad całym królestem. Wspaniale przenosi zawiły i ponury klimat książki i serialu na poziom planszówki! Polecamy!
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Zaktualizowane drugie wydanie wprowadza szereg ulepszeń urozmaicając czas spędzony przy tej grze planszowej. Zawiera elementy z poprzednich dodatków, w tym porty, garnizony, karty "Dzikich" i oblężnicze, wprowadzając jednocześnie wiele nowych innowacji. Wygodne ekrany graczy będą ukrywać Twoje czyny przed oczami wścibskich graczy, a nowe karty bitewne poszerzą doświadczenia płynące z prowadzenia wojny. To, wraz z aktualnymi grafikami i zasadami sprawia, że czas nigdy nie był bardziej sprzyjający ku temu, aby zasiąść na żelaznym tronie.
Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem księstw popada w chaos. Sześć wielkich rodów Westeros rozpoczyna krwawą wojnę o opustoszały Żelazny Tron:
- Dom Lannisterów - Stannis Baratheon - Dom Greyjoy - Dom Starków - Dom Tyrell - Dom Martell
Gdy gromadzą się armie, a wściekłość wisi w powietrzu, zniszczenie księstw jest nieuniknione.
Oparta na bestsellerowej serii "Pieśń Lodu i Ognia" autorstwa George R.R. Martina, Game of Thrones - gra planszowa pozwala graczom przejąć kontrolę nad jednym z z wiekich Domów Westeros i zażądać prawa do Żelaznego Tronu.
Zanurz się w grze pełnej sprytnych intryg, rozważnego rozmieszczania sił i dyplomacji. Zasmakuj Pieśni Lodu i Ognia.
When you play the game of thrones, you win or you die.
There is no middle ground. - Cersei Lannister
Na czym to polega?
Pięciu graczy - pięć rodów. Każdy z nich chce zasiąść na Żelaznym Tronie i władać ziemiami Westeros. Królem zostanie ten, który po 10 turach będzie kontrolował największą liczbę regionów zawierających miasta lub fortece.
Każda tura składa się z 3 faz - fazy zdarzeń, rozkazów i akcji. Najważniejsza z pewnością jest faza rozkazów - tutaj w tajemnicy przed innymi graczami wydaje się swoim jednostkom rozkazy (kładąc przy nich żetony z rozkazami, grzbietem do góry) - wtedy też nawiązuje się sojusze, decyduje się, czy zaufać dotyczasowym sprzymierzeńcom, czy też bardziej opłaci się ich zaatakować.
Faza zdarzeń również dostarcza wielu emocji - może przynieść między innymi Mobilizację (czyli rekrutację wojsk), Atak Dzikich na ziemie Westeros lub Starcie Królów - jeden z bardziej emocjonujących elementów gry.
W czasie Starcia Królów odbywa się licytacja na pozycję w 3 obszarach wpływów:
- Żelazny Tron (decyduje o kolejności graczy w czasie gry) - Lennictwa - decyduje o wygrywaniu remisów w czasie bitew - Dwór Królewski - reprezentuje siatkę szpiegowską danego Rodu, a w efekcie - siłę rozkazów, jakie można wydawać.
Im bliżej 10 tury, tym więcej sojuszy się rozpada, tym częściej wbijane są noże w plecy. Cóż... gdy gra idzie o taką stawkę, należy spodziewać się po przeciwnikach litości lub skrupułów.
Nagrody zebrane przez grę:
- Zwycięzca Najlepsza Gra Planszowa Roku "Best Boardgame of the Year Origins 2004" - Zwycięzca "Gamers's Choice Award Origins 2004 "
Nasz unboxing:
Zawartość pudełka:
- 1 plansza - 138 plastikowych jednostek - 42 karty Rodów - 30 kart Westeros - 9 kart Dzikich - 24 karty Losów Bitwy - 6 zasłonek - 90 żetonów Rozkazów - 120 żetonów Władzy - 18 żetonów Wpływów - 6 żetonów Zaopatrzenia - 14 żetonów Wojsk Neutralnych - 6 żetonów Zwycięstwa - 6 żetonów Garnizonów - 1 żeton Żelaznego Tronu - 1 żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali - 1 żeton Kruka Posłańca - 1 znacznik rundy - 1 żeton Dzikich - 1 nakładka na tor Królewskiego Dworu - 1 instrukcja
Videocast:
Opis
- Ilość graczy
- od 3 do 6
- Wiek graczy
- od 14 lat
Specyficzne kody
- EAN13
- 5902259200482