Alchemicy: Królewski Golem
Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, zostały napisane przeze mnie!
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, zostały napisane przeze mnie!
Tylko ja znam prawdziwą naturę korzenia mandragory i tylko mi uda się ożywić królewskiego golema!
W Królewskim Golemie znajdują się tak naprawdę 4 rozszerzenia:
- Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję dopasować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb.
- Rozszerzenie Duży Ruch sprawi, że każda runda będzie inna, bo za każdym razem na polach kolejności pojawią się nowe nagrody (i nowe koszty!).
- Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań.
- Wreszcie sam Projekt "Golem", który postawi przed graczami nie lada wyzwanie – będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii.
Kapitał Początkowy i Duży Ruch nadają się dla początkujących graczy, Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, a Projekt "Golem" dla graczy zaawansowanych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania.
Wszystkie cztery rozszerzenia można łączyć w dowolny sposób - oprócz Projektu "Golem", z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią.
Jesteście gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła?
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Alchemicy.
Zawartość pudełka:
- Kapitał Początkowy (20 kart początkowych, karta replikatora, trochę żetonów książek),
- Duży Ruch (więcej żetonów książek, nowa tabela dedukcji, 6 plansz pól kolejności),
- Królewska Encyklopedia (dwustronna plansza encyklopedii, kafel stypendium encyklopedycznego, 16 żetonów składników, 4 białe pieczęcie bez gwiazdek, 4 dodatkowe pieczęcie ze srebrną gwiazdką),
- Projekt "Golem" (plansza badań nad golemem, plansza rozszerzenia, plansza ze skrótem punktacji, 2 karty artefaktów, 3 kafle konferencji, plansza artefaktów spod lady, 4 karty przysług [dworzanie], 4 dodatkowe flakoniki, 16 żetonów aprobaty, 24 żetony raportu, 4 nowe tabelki dedukcji, 6 kafli nastroju króla, 12 żetonów książek, kafel raportu z postępów)
Opis
- Ilość graczy
- od 2 do 4
- Wiek graczy
- od 14 lat
- Czas rozgrywki
- od 60 do 120 min.
- Waga
- 1,2 kg
- Wysokość
- 30 cm
- Szerokość
- 30 cm
- Głębokość
- 5 cm
Specyficzne kody
- EAN13
- 5902650610576