51. Stan

142,90 zł
Brutto

Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć władzę w okolicy. Przejąć kontrolę nad sąsiadami. Zbudować nowy kraj.

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

  • Wysyłka w ciągu 24h. Wysyłka w ciągu 24h.
  • Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu. Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.

Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć władzę w okolicy. Przejąć kontrolę nad sąsiadami. Zbudować nowy kraj. Nowy, 51. Stan…

51. Stan to gra karciana osadzona w uniwersum Neuroshimy, bestsellerowej gry fabularnej wydawnictwa Portal. Gracze wcielają się w role przywódców jednej z czterech frakcji (Mutanci, Kupcy, Nowojorczycy lub Appalachianie) i próbują rozwinąć swoją potęgę. Budują nowe Lokacje, podpisują Umowy, starają się atakować słabszych sąsiadów, by dostarczyć do bazy Zdobycze.

Mechanika gry opiera się na nowatorskiej regule pozwalającej użyć każdej z kart lokacji w grze na jeden z trzech sposobów – gracz sam decyduje, czy posiadaną kartę (np. Stacji paliw) chce wystawić jako Lokację, czy chce ja napaść i wystawić jako Zdobycz czy też chce z nią nawiązać handel i wystawić ją jako Umowę. Olbrzymia ilość decyzji, jakie mają gracze, bogactwo fabularne, sprawiają, że gra jest nieprawdopodobnie emocjonująca i posiada bardzo wysoki współczynnik regrywalności.

Jak to działa?

Z każdą lokacją w grze gracze mogą nawiązać kontakt na jeden z trzech sposobów. Na przyklad widzisz na horyzoncie starą "Radiostację" i:

- albo napadasz ją i kradniesz sprzęt,

- albo nawiązujesz z nią współpracę i będziesz mógł z niej korzystać co turę,

- albo budujesz tory , przyłączasz ją do siebie i masz ją na wyłączność na zawsze.

Jedna karta, trzy możliwości, dziesiątki decyzji.

Zawartość pudełka:

- 109 znaczników - 110 kart - kolorowa instrukcja
Portal Games
PS6721
1 Przedmiot
2016-09-30

Opis

Ilość graczy
od 1 do 4
Wiek graczy
od 14 lat
Czas rozgrywki
od 60 do 90 min.
Waga
1,4 kg.
Wysokość
30 cm
Szerokość
30 cm
Głębokość
8 cm

Wysyłka towaru następuje w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty lub określenia przez kupującego formy płatności jako pobranie.

 

Koszty wysyłki przedstawiają się w następujący sposób:

- przesyłka listowna polecona - 13 zł,

- przesyłka listowna polecona priorytetowa - 16 zł,

- paczka pocztowa do 5 kg. - 14,99 zł,

- paczka pocztowa od 5 do 10 kg. - 20 zł,

- paczka pocztowa za pobraniem do 5 kg. - 18,99 zł,           

- paczka pocztowa za pobraniem od 5 do 10 kg. - 24 zł,

- przesyłka kurierska (FedEx) - 16 zł,

- przesyłka kurierska za pobraniem (FedEx) - 20 zł,

- przesyłka zagraniczna – koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie

 

Darmowa wysyłka krajowa przysługuje, gdy wartość zamówienia przekroczy 300 zł.

Zapraszamy do skorzystania z następujących rabatów:

- 5% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 50 zł.

- 10% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 150 zł.

- 15% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 300 zł.

 

Aby skorzystać z rabatu wybierz odpowiednią opcję podczas finalizacji zamówienia. Rabaty nie łączą się i nie działają na produkty objęte przecenami.

 

Darmowa wysyłka krajowa przysługuje, gdy wartość zamówienia przekroczy 300 zł.

Zobacz także

Komentarze

Oceń 
Dariusz S
2017-10-11

No kto by się spodziewał

Gra jest zaskakująco fajna. Dobrze oddaje klimat Neuroshimy, a rozgrywka jest bardzo zróżnicowana. Az chce się zagrać kolejną partię. Polecam fonom uniwersum i nie tylko!

Napisz swoją opinię

51. Stan

Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć władzę w okolicy. Przejąć kontrolę nad sąsiadami. Zbudować nowy kraj.

Napisz swoją opinię